1.טכנולוגיה - הליך הבדיקה מתבצע אונליין

לאחר שיחת טלפון אתכם ננסה להבין האם יש התכנות להחזר מס. 
אנחנו נשאל אתכם שאלות מכווינות כדי לברר האם מגיע לכם החזר מס אותו ניתן לדרוש עד 6 שנים אחורה.
לדוגמה:
האם החלפתם מקומות עבודה במהלך השנה?
האם חתמתם אבטלה? האם יצאת לחופשת לידה? האם משכתם קרן פנסיה לפני המועד? ועוד שאלות..
בנוסף באמצעות אישור על טפסי ייצוג לביטוח לאומי ומס הכנסה נוכל לצפות בנתוני השכר שלכם ונוכל להעריך מה גובה החזר המס שלכם.

 

2. יעילות וחסכון בזמן - איסוף המסמכים מהגופים הרלוונטים מתבצע על ידנו

לצורך הגשת דרישת החזר המס מרשות המיסים יש לצרף לדרישת ההחזר מסמכים תומכים רלוונטים אשר יתמכו בבקשת החזר המס מרשות המיסים.
אנחנו נסייע לכם באיסוף המסמכים המתאימים כדי שנזרז את הדרישה להחזר המס.
לדוגמה:
במידה ומשכתם פנסיה וניכו לכם מס מחברת הביטוח- נצטרך לצרף לבקשת החזר המס, אישור ניכוי מס בגין משיכת פנסיה.
במידה והיה לכם פעילות בשוק ההון נצטרך אישור ניכוי מס במקור בגין ניירות ערך מהבנק או בית ההשקעות.
טפסי 106 – ריכוז שכר ממעסיק.

3.מומחיות - הכנת הדוחות להחזר מס

דיני המס משתנים כמעט כל שנה ויש עדכונים חשובים אשר יכולים לשנות דרמטית את החזר המס שלכם.
חשוב לבצע את החזר המס על ידי איש מקצוע, רואה חשבון הבקיא בחוקים והעדכנים אשר יובילו להחזר מס מקסימלי ללקוח.
פינטקס החזרי מס – מנוהלת על ידי רואה חשבון יניב טולדנו, משרד וותיק המתמחה במיסוי יחיד ובמיסוי חברות.
משרדנו מטפל בהחזרי מס מורכבים :
*החזרי מס שבח מקרקעין, פריסת שבח מקרקעין
*תיקון שומות שיצאו כשגויות ודרישה להחזר מס.
*החזרי מס לתושבים חוזרים.
ועוד.

4.לווי ותמיכה - החזר המס מועבר ישירות לחשבון הבנק של הלקוח

לאחר הכנת הדוחות נבקש ממכם להעביר אסמכתא על ניהול חשבון בנק שלכם על מנת שרשות המיסים תבצע את החזר המס ישירות לחשבונכם.
מרגע הגשת דוחות החזר המס לרשות המיסים ועד לקבלת החזר המס יכול ויחלוף עד כ90 יום, תלוי לאיזה פקיד שומה מוגשת הבקשה. לאחר הודעת רשות המיסים על החזר המס, נבדוק שגובה החזר המס שדרשנו תואם להחזר המס שרשות המיסים קבעה.
שכר הטרחה עבורנו  מבוסס על בסיס הצלחה ומשולם לאחר קבלת החזר המס מרשות המיסים.

 

סגירת תפריט
צרו קשר דילוג לתוכן